بررسی,انتخاب و خرید محصول نهایی در فروشگاه فایل جامع و کامل

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

خلاصه کامل کتاب بازارشناسی و مسائل بازاریابی


خلاصه کامل کتاب بازارشناسی و مسائل بازاریابی

خلاصه کامل کتاب بازارشناسی و مسائل بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و ترجمه بهمن فروزنده به تعداد 111 صفحه pdf عنایت فرمایید این فایل فقط شامل فصل های 1-2-3-4-6-7-10-11-12-16-19-21-22-23- می باشد.   سرفصل های : 1- ارزیابی نقش حساس بازاریابی در عملکرد سازمان 2- تامین رضایت مشتری از طریق کیفیت ، خدمات و فایده 3- غلبه بر بازارها با استفاده ازبرنامه ریزی استراتژیک بازارگرا . . . 22- مدیریت کارکنان فروش 23- مدیریت بازاریابی مستقیم و بازاریابی آنلاین  ...

  انتشار : ۱۳ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 33

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

آیدی تلگرام: hascomp@

از بازدیدتان سپاسگذاریم

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما